SKIPPIN' STONES

hade en mysig kväll-natt med tjejerna igår, ilikeit


har varit en sjukt skoooj dag, julbord i skolan och de gick super och as mycke folk, var The boss, hovmästare altså. tomteluvor och sånt sött bärde vi runt på.

DAGENS CITAT:

Jag: "men vi kan ju trycka in senapen här mellan skinkorna?"
Christer: men fridah,sluta vara så snuskig hela tiden
Jag: men vad skulle jag ha sagt då?
Christer: hahaha, iof skulle jag nog sagt detsamma

Christer: jag ska gå ut och hoppa på den där jävla rugg-ugglan så hon betalar någon gång

ha! ni som inte vet, så är christer våran serveringslärare och är skön, då menar ja STÖRT SKÖN

ännna hängde med hem efter skolan, kaffe och mys på balkongen i det fina vädret. strax ska vi ut och gå en lång promenad och sen ska vi plugga sönder våra stackars hjärnor med mattematik, för imorgon är det nationella som gäller
wish us good luck,typ. men någonting säger mej att de kommer gå åt skogen för andra gången, det märks antar ja.

sådärjaaa nu kommer de massa snö, nice

VATTENPIPA

Miss C ><

Kommentarer
Postat av: Tobias

hah vad roligt det var =B

2008-12-02 @ 18:14:42
Postat av: Tobias

hah vad roligt det var =B

2008-12-02 @ 18:16:45
Postat av: karoline

haru fortfarande matte A? har för mig du klara de. ska också göra de imorrn, baaj! ><

2008-12-02 @ 18:53:21
URL: http://ekpxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback