NYA MÖJLIGHETER

< Ny månad, första december.
tiden bara rusar iväg fort fort fort. om exakt 23 dagar är det julafton.
men vart är snön? komsi märej ><

skolan idag var okej, inte ansträngande alls. hade diet några timmar, frida nummer 3 och jag gjorde gratänger, och grät så tårarna sprutade, iallafall ja. frida satte mej i de jobbet. efter det var det lucia träning som gjorde att vi vilket inte hann på våran nästa lektion, wie ja slapp psykologin. de var bra för ja hann inte plugga klart allting igår-kväll.
jag borde plugga mattematik som bara den idag, grejen är den att de känns segt och ja vill inte. orkar jag? de märks.

nu är mormor-morfar-bror-hannah-sofia och hälsar på. så ja har varit kocken i huset själv och gjort mat till dom. jag hannah och sofia har varit ut till infinity, hannah bytte sitt smycke i tungan. visst så dröjde de ett BRA tag innan vi kom på rätt väg när vi dunkade musik och sjöng så de ledde till att vi glömde bort att hålla utkik på vägen överhuvudtaget. åkte nämligen vilse och kom ut på vägen mot stockholm, duktiga tjejer de vetni!

inatt slipper ja sova alone för mina snyggingar kommer och våltar mej. mysgositäree


Dagens: Brandy-Right here


hejhejhej vi säger så hey fridah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0