MAD

idag är ja en busig flicka.
tur som ja har så är ja inte ensam om de
hade inte huvud och hjärna kvar till att plugga som en stolle igår
så stannade hemma idag bara för att skippa skrivningen.


calle nattade hos mej inatt
sofia också....
(:  <3

nu ska ja och sofia ta ett bad innan änna kommer på kaffe. sen drar vi in till stan och gör våra behov. sen blir de fika med ida och martina som är i stan today. wayneé's here we go.

Imorn är de l00000v, WIE
och då åker jag&mammsen till tarsby på förmiddagen
jag får köra brum brum, de gillar jag.

 

 

 

 

 

 

 

 

tv spels kväll hos lannge ? hopeso.

 

 

 

 



ikväll blire Bergvik till sofia och hjälpa stänga
vi ska prova hela butiken, så ni vet. HA


Bästa idag: fick nyss reda på att vi är lediga alla fredagar framöver efter lovet.
mums de tyckerviom


NeYo - mad
det är ett måste att lyssna sönder

/ Fridaaah


Kommentarer
Postat av: elina

skiter du i mig i morn du? ;o haha

2008-12-18 @ 13:15:09
URL: http://elinajo.devote.se
Postat av: Anonym

mjaa :/ tyvärr. ja hinner inte kolla, ska upp till tarsby hålan :b

2008-12-18 @ 17:18:38
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: M.

fin blogg!!

2008-12-18 @ 18:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0