BREATHING IN, BREATHING OUT

helgen är redan över, nästan så man inte hunnit blinka.

i fredags jobbade jag kväll på sahlströmsgården. och de gick super, med tanke på att jag jobbade själv på övervåningen med folk som rörde sej kring 70gäster. fick även en diktuppläsning + tillräckligt me driks + present. de va gulligt
när jag hade slutat kom två sötnosar och sov över, Martina&Idaaa + en mindre söt

och när vi vaknade kom fröken/dav & härjade me oss en stund sen åkte vi till idaaaa och var där hela dagen/kvällen
vi gjorde de vi brukar göraaaa, som ja brukar säga. häng me så förstår ni
Martina var en trött Martinuuus hon

På kvällen blev de gräsmark/ämtervik till Calley och sov 2 timmar inatt, de gillar vi. nja, men de va mysigt ändå, always<3
var en aning trött imorse, var tillbaka i kd vid 10tiden och slänge mej i sängen på en gång och sov i 6 hela timmar, snacka om TRÖTT 


nej nu ska ja ut och gåååå långt långt långt
Ciao

Kommentarer
Postat av: edhan

<3

2008-12-14 @ 21:20:49
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3

2008-12-14 @ 22:29:34
URL: http://fridahn.blogg.se/
Postat av: elina

Ja jag kan göra vad jag kan vetu :) gå in och skriv din msn så addar jag dig ;)

2008-12-15 @ 19:05:35
URL: http://elinajo.devote.se
Postat av: boger

+ en mindre söt????? ><

2008-12-30 @ 11:18:06
Postat av: f svar knutte:

ja va ironisk vetduväl :)

2008-12-31 @ 14:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0