Utkast: idag vaknade ...

idag vaknade jag då väldigt sent med andra ord, klockan 13.00 cirkus. REEEKORD!
typ. men de var den enda dagen på hela sommarlovet jag sovit så länge, faktiskt.
men det är för att jag sliter ut mej helt totalt om dagarna, så när plugget börjar vet jag inte
hur jag kommer känna mej, tröttast i världen ungefär. men, ja får skylla på mej själv!

Karoline kom till mej precis när ja öppnat ögonen iallafall, vi satt väl ute och pratade sen
gick vi hem till henne och tonade hennes hår. det blev bra!

efter de gick ja förbi mormor och käkade lite, åt massa digistive så ja fick ont i maagen!


Förtillfället ligger ja i frökenemmas säng och bloggar, medans hon&maxx sitter nere och äter tacco!
föressten så har hon precis klippt mej, det blev bra och jag är nöjdd-d! tack snuttissötnosems<3


nu skaja gå ner och se till dom,

ha det braa folks, tjaaråå!

Kommentarer
Postat av: Ems

<3

2008-08-13 @ 23:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0