tjaBBa

idaa cyklade jag på mammi's kära SNYGGA bike till skolan fram och tillbaka för en en ute dag med aktiviteter i mariebergsskogen tillsammans med HR2orna och HR3orna.
massa skumma olika aktiviteter, med pinnar mellan benen, en matta man skulle stå 8 pers på, sen försöka
att vända den på nått konstigt vis, medans vi stod kvar på den och ej fick trampa utanför, osvosv.
ganska roligt faktiskt. och.. fick väl kontakt med de flesta genom denna dag! efter mariebergsskogen,gick jag och elin in till stan och fikade på wayneés. sen kom tinette med några folks från sunne och gjorde oss sällskap, tog även några rundor på stan (: trevlaans.

sen kom ja hem och var duktig flikka och städade lägenheten och även åt fåglarna medans mamma
och ercan var på cityyy! sen dolade jag ytterligare lite med rummet, fick ett bord av dom när de kom hem
föressten som satt fint. sen tog ja en lååång powerwalk i elljusspåre, det var verkligen skönt!
och, nu ligger jag i sängen med dofter av melon och jordgubb som sticker i näsan, mums för levande ljus!

ska checka film nu, sen sova sött!

vivalafridaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0