sleeeten i öga'T

just förtillfället ligger ja i min underbart sköna säng och bara slappar efter en dag av jobb. har dolat med mitt rum sen jag gick upp imorse, tror ja. ungefär iallafall. men inte klar ännu.  har gjort allt känns de som, men ser ut som ja inte gjort någonting >< stefan kom vid sju nu ikväll och hälpte mej och mammi att montera ihop garderoben, nu är den på plats och det tog oss 2 jäkla timmar! precis nu, är jag klar med att fått in alla clothes osv. så nu är det fritt från massa högar, sköönt (:
till veckan blire att inskaffa nya saker och dekorera med.
aya, nog om det!

iMORGON börjar första skoldagen, spännande att komma till en ny skola med massa ansikten man aldrig sett förr.
men jag hoppas på att jag kommer trivas, vilket jag tror att jag kommer göra.. det märks, som sagt.

Nu skaja iallafall sussa, fy för att gå upp tidigt igen, när man type vänt på dygnet! well, bara att stå ut med.


(imorgon kommer även min lilla sötems till mej,
fika, stan, myspys<3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0