Räkfrossan

jo, den var toppen igår med brydarna, emiely, slida,frökenems och millan :)
jag och ems tog oss lite shottar på ner vägen påväg till tarsby on the traaain! och de började kännas lite i bollen när vi skulle gliva av faktiskt. kom försenade ner till faktoriet och frossade oss i det goda. sen fick lilla-korta emiely beställa i baren, som knappt syntes vid disken. hur kan de hända? nejdå, haha gulli!  sen beställde vi allihopa och kvällen blev yr och rolig med tjejorna och killarna? som vi mötte påvägen upp.  (PUSS PÅ ER BÄSTASTE<3)

fick ingen ångest imorse när jag vaknade, faktiskt! eller lite, pytte! men de var väl för att jag INTE var med dej, utan du.
det var skönt att inte känna den känslan även om jag gjorde något som jag inte borde gjort.
nu känns de dock inge bättre heller när man fått sms som bestod av massa skit och jag kunde gissa något annat och hade förväntat mig det också. nej, inge mer frida! ja gör det bara jobbigare för mig själv. men, tyvärr så går de inte sluta tänka på dej när du ska ringa/skriva hela tiden när jag bestämt mig för att inte vara med dej mer.
ja tror ja fastnat och inte kommer ut..... /:
fan fan fan.
ja vill inte känna såhär, jag vill må bra och vara glad.


but,

(vän
nerna är de bästa som finns
.)




..


fan, en gång till. nu är det nog, punkt slut!







ja är bäverTRÖTT och nu skaja se fram emot en heldag med aktiviteter utomhus till morgonen
och lära känna nya människor.




Godnatt

Kommentarer
Postat av: Em

Du är värd guld :)

2008-08-25 @ 17:44:55
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: F!

tack bästaste <3

2008-08-25 @ 17:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0