my favorite pair of jeans

hallåja! idag har HR2A + de nya ettorna varit i kallkök och lagat desserteroch haft matkrig, oh yes it was funny.
dagen har varit FETT med bra med de nya människorna med alla olika namn som bara snurrar i min skalle, undra hur länge de tar att nöta in alla dom och kunna. lär nog ta en stund trorja.
hade en rätt kort sammanfattning och lite information i idrotten, efter det fick vi sluta. rätt sofiiisch!
sen gick jag Anna och Elin in till stan och drog en fika, gottit med thai latte, prova det vettja.
Mattis kom även längs gatan och gjorde oss sällskap :) åh, altså, måste bara tillägga att han är så grymmmmt
lik TYLER i Stepup filmerna så det är sjuukt altså! snigging :$

när jag kom hem så låg min kära ipod och min kära camera på sängen & väntade på mig.
iiih! rätt efterlängtat nu, så jag är glad.

nu har jag ätit mig proppandes mätt på mammas goda köttgryta.
såpP, nu blire att smälta maten och sen ge sej ut på en power-walk!

sen blir det natten för min del, var CPtrött imorse altså, vaknade 10 över 8
och jag började vid halv nio, så kläderna blev påslängda och sen drog ja
rätt taaajt där ett tag >< aya, nog om det!

6 DAGAR KVAR!!!! :D


ha de kanoners!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0