kiss me

jaa, vad ska man säga mer att det har varit en riktig kaous dag på jobbet idag, när ja kom dit och stack näsan in så ser jag massa levande ljus precis överallt och folk som står vid bänkarna och skär sallad. Jo, då var det strömavbrott och dom hade fått besked om att den skulle komma tillbaka vid 3 tiden ca. så det var bara för stackars Jon att ställa sig med sin gasolgrill ute i spöregnet och steka kycklingen ;D rätt roligt och mysigt ändå faktistkt, men inte på slutändan av dagen för då var det bara att se fram emot disken som bestod av högar som nästan inte var långt ifrån taket altså! bara att ställa sig och röja och se glad ut. Det tog en stund så när man var klar med det började jag och Milla att småförbereda inför bröllopet som ska vara på Lördag!

Ändrade planer som jag fick reda på idag, så kommer ej iväg till kd förrens den 21:a >< därför att de vill att jag ska jobba den 20:e. fick även reda på att jag ska i princip jobba varje helg nu framöver ända fram tills jul. Mycket med åkning framochtillbaka lär det bli. men då har man väl lite att se fram emot också, caaash you know! och heller inte behöva fundera på vad man ska göra på helgerna, kanske? aya, det märks.

Åkte till sötems för en stund sen, ida och beckiloou var redan här, men nu har de åkt.
roligt att träffa mina flickor för det var ett tag sen<3


nejmen..nu skaja och frökenems spela gh, tjaaarå!

Kommentarer
Postat av: IdaO

<3 du är duktig :)

men nu tycker jag att du köper busskort. Så åker du myckebilligare, så kan vi åka överallt tsm :P

2008-08-15 @ 09:51:15
URL: http://idiaow.blogg.se/
Postat av: F!

det ska jag göra också, annars blire inte billigt vill ja lova, när ja ska framoch tillbaks! :) <3

2008-08-16 @ 18:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0