i'm a fake

chobre!

today har vi haft matlagning hela dagen tillsammans med ettorna again, suck!
egentligen skulle vi kunna fått ledigt om vi inte behövde stå still och hjälpa dom med ett jäkla recept som dom
borde kunna läsa av själva, men ikke >< därför får vi vara deras lathund. men, idag fick vi göra vad vi ville efter
dom hade slutat, så Anna, Ida, Frida och jag gjorde parfité och mossé. sen fick vi sluta vid cirkus 13.00.
sen gick jag hem, la mig och sov i 3 timmar, fett gött! nu ligger jag i sängen och fortfarande är tlöttis?
men det ska vi ändra på, för nu ska jag ge mej ut på en powerwalk i spöregn, har inget bättre för mej dock.
och jag ska bli smal, punktslut altså!

imorgon blire en soft dag, börjar halv nio och slutar elva, därför att efter elva ska hela skolan
på begravning för en lärare som gick bort i en olycka. men ja behöver inte vara med eftersom ja inte vet
vem det är!

jag saknar min torsby tjejor, frökenems och idahjärtat tyype?
passar på att åka hem ihelgen och träffa alla innan jag åker <3
ONLY 5 DAYS LEFT ;D oh yes!

byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0