i kissed a girl

Idag har det varit stressigt ashell >< började jobba vid tolv & när jag kom dit fick ja se 3 bussar redan,
jodå och det var 180pers förbokade redan vid 12.15 med tre-rätters också! så de var bara att kuta och köra på för mig och Emma. sen hade vi även 84 övriga gäster mitt uppe i allt, så allt blev kaous och proppfullt med ansikten överallt. men vi klarade oss igenom det utan några problem alls, gick jätte bra och ändå var vi bara 2stycken :)

Gjorde även sista dagen idag, för denna vecka och helg iallafall? aya.. vilket var hur underbart som hellst. har slitit PRECIS HELA sommarlovet nu, trött som en gris och ont i kroppen. well, det äre värt!

.. fick ett brev som personalen skrivit om/till mej idag, dom hade hängt upp de på väggen och ramat in det.
jag fick verkligen tårar i ögonen, sjukt fint skrivet och jag blev jätte glad över att läsa det, verkligen roligt att höraa!
sjukt go personal :) iih!




btw, åkte till karlstad efter jobbet idag, har packat upp resten av alla miljontals grejjer nu. men ligger fortfarande högar överallt. men imorgon skaja få upp garderoben och skönt ska de blir att få in alla kläder så man kan röra sig härinne!


nu ska iallafall jag ich mamma käka vindruvor och mysa till en film!
nattti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0