häääjheJ!

i helgen har jag varit i taarsby. fredag; tillbringade jag tid till ems, tränade gym! härligt!
lördag; var det kräft skiva hemma hos mormor, jag hannah, sofia, mormor,morfar, mammas kille, elin, robin och jan!
senare drog jag och hannah till rinn och hälsade på hennes mamma m.fler. hjälpte henne med musik på hennes ipod, efter de drog vi till deras pappa och kollade film. Jonas kom även, snäll som han är fick ja låna hans minneskort till min camera, eftersom ja är smart och ej beställde med ngt när jag beställde min camera >< han körde hem mej vid tolv tiden.
sen somnade jag sött brevid min kissemisse. vaknade av ett samtal från knutte, och han stod på dörren redan!
släppte in honom, och vi pratade hela natten, fram till morgonen faktiskt. Halv sju fick mina ögon slockna, gick igenom en hel del. pratade om allt, verkligen allt. sen var det bara att häva sig upp vid halv nio tiden. Packade ihop lite saker från pappsen som jag behöver sen drog jag med tåget till kd. Och knutte låg kvar och sussade i min säng!

idag har jag bara packat packat packat. fortfarande ej klar. de kommer janog aldrig bli?
kommer ligga och oroa mej för att jag inte har med det jag ska ha med, så kanske inte får ngn som hellst blund inatt heller.

var föressten till doktorn idag, IGEEEN!
suck, och nu får ja aldrig mera färga mej, tål inte de starka medlen för ja får massa utslag i nacke och hårbotten.
/: fick en jävla japan till läkare som varken jag eller mamma kunde höra vad han sa. och sen gedde han mej fel läkemedel osv, vi tyckte inte att de inte stämmde. så vi gick och bedde hjälp av en svensk.
blev bråk på hela vårdcentralen, för japanen tyckte han hade rätt, vilket han absolut inte hade.
så han blev utslängd för han bara stod och skrek och trodde han hade makten!
fyfan, mamma öppnade sin mun och sa han skulle åka tillbaka till sitt hemland ;D
då blev han tyst, satte på sej sina kläder och stack. haha wieeeerd jävla japan jävel.
aya, fick iallafall penecilin, allergitabletter,kortisontabletter, salva. och lugnande medel, därför jag var svälld.
har redan lugnat ner sig, vilket är skönt!

nog om det!





men... ja vet ingenting. allt känns konstigt, det kom som en chock för mig.
nu får både du och jag tänka för oss själva när jag nu blir borta.
<3




men nu ska ja inte va sån, har någonting att se fram emot, de har inte ni. lalal!
för imorgon drar jag till ett VARMARE LAND! IIIH, vad jag längtar ;D


Puss/F


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0