(!)

idag började jag 08.30 och hade en timmes mattelektion
och en halv timma's naturkunskap med Folke! Slutade då 11.00 eftersom
det var begravning för en lärare som gick bort, frivilligt att bli med men eftersom
jag inte kännde honom så var det bara för mig att ta finfina cykeln hem!
Elin blev med mig, hon färgade mig. dock blev de sådär, haha jag vet inte, men..
tycker jag ser ut som hon i 101 dalmatinerna(kommerejihågvadhonheter)
har precis övningskört och skjussat mormor och elin till tågstationen som skulle
till både sunne och taarsby hålorna. Själv ska man dit imorgon, stannar hela helgen
tills söndag kväll. jOBBA på lördag? dom vill, jag vill inte, jag får se, det märks (:

föressten, pratade nyss med Lollo och de är tydligen ngn jävel till männsiska som har kommenterat
hennes blogg med "F" som jag alltid blogg-kommenterar med? hm, någon som vill jävlas märker jag.
även någon som tycker om att även kommentera min blogg anonym då såklart!
Stå för vem du är istället, för mig gör de ingenting, bara allmänt löjligt & roligt att se att folk bryr sig om en!
så fortsätt du :)



nejeee,
nu ska jag göra mej en iskall jordgubbs smoothie innan jag ska ut och gåå
vi hörs, hare gött!

Kommentarer
Postat av: Lollo

skrattretande det där jaa-aaa ;)

2008-08-28 @ 19:53:49
URL: http://sundaay.blogg.se/
Postat av: "F"

Skoja inte, verkligen :b

2008-08-28 @ 20:24:27
Postat av: "E" haha

haha inkompetenta människor liks. kmr du hem? cruella de-vil heter hon ;)

2008-08-29 @ 12:22:14
URL: http://emmeluttan.blogg.se/
Postat av: F till E:

haha okej då, där har vi de! yes, ja kommer hem ikväll. och ja vill träffa dig<3

2008-08-29 @ 17:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0