. .

Inatt sov ja hos ja hos twinsen Hannah&Sofia! kollade film och myste igår kväll, även anton och micke var där.
imorse tog vi en liten morgonpromenix, gick av hemma hos mig och fortsatte min packning. den blev dock ej klar, för ja vet inte vad jag ska ha kvar och inte ha kvar? bra va? eller nej! men iallafall.. har fått med mig det mesta som jag behöver.
så mammi kom och hämtade mig hannah och sofia, så drog vi till karlstad :) vi åkte ut till bergvik och kikade litegrann tills klockan blev 22, för då åkte vi och lämnade sofiaa vid tågstationen som skulle me tuff-tutt;et till charlottenberg.
Jag och hannah ligger nu förtillfället och mumsar på vattenmelon<3 vilket är gott.

aya, ifall. nu ska vi strax natta, upp tidigt och bär direkt av till STAN!

men till sist vill ja bara säga att du är nog den korkaste person jag träffat på.
roligt att du bryr dig när det är försent lilla vän
det drabbar bara dig själv
så skyll dig själv



tack o hej & natti, puss f!

Kommentarer
Postat av: E

tjohooo! ja har redan rökt :((((( memah! på fredag du ^^ <3

2008-08-19 @ 07:18:31
URL: http://emmeluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0