CRUELLA DE-VIL! ...

CRUELLA DE-VIL! så var det jag, och så ser ja ut, ungefär?

Nejdå, men blev faktiskt riktigt nöjd, var på ett ungefär så jag ville ha det fast lite ljusare,
är typee, lila/blå/svart/brun. nu! men de bleks av i värmen snart :)

THANKS MUTCHOO ELIN!
och tack för den söta kommentaren-JOHAN! (:



efter plugget kom mammi och hämtade mej, åkte in till stan och fikade.
hungern sög eftersom ja inte hann äta ngt i skolan för var tvungen prata med
syon! yeee! gött att jag har rätt mycke hål och har fått klart för mej vilka lektioner ja
ska gå på/inte ska gå på.
aya, Hannah och sofia kom så vi har varit och växlat på forex också, ännu en sak avklarad.
sen hade mamma tid till ögonbryns/frans färgning, så satt inne på salongen
och såg på medans hon låg där med levande ljus och mådde mys.
Såg helt ärligt hur skönt ut som hellst. dock skaja inte ens tänka tanken till
att färga något sånt, de såg man ju hur det gick sist, haha bull-dog-EN själv! :)

nu drar twinsen och jag strax hem till hålan tarsby.
jag känner att jag vill göra as mycke i helgen, är pigg som satan.
träffa vännerna
knut
och bara något mysigt.
men när man väl kommer så sitter man där och finns inte ett piss att göra.
SOMVANLIGT!

aya, orkar inte skriva mer.
ha en trevlig helg folkens :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0