dry your eyes'

Åkte till sunne igår och sov hos idaaao'
gick till ida björkman och hade möölj med allt ett tag
hårfärg,hårinpackning,pratande & kaffe :) trevligt!
sen gick jag hem till henrik och umgicks lite med honom
och kollade på eva&adam! :>

försov oss imorse, men de va ändå chill
för tåge hade tydligen strejkaT?
sååe, vi alla fick ta bussen
som gick kvart över 8!
missade då första
lektionen (y)

uberskön dag har det varit iallafall
slutade halv tolv vilket var väligt skönt!
emma&jag tog en promenix när vi kom hem :)

nu skaja ner o mixxXAAA!

kurs prov imorgon också föressten, i engelska ><
önska mej lycka till!


Btw, klaaaamper's blåaaAAAAA hojj' är rätt snygg där bakooom  ;)








Kommentarer
Postat av: typ min hojj

ingen har sån räcer som jag..

2008-04-16 @ 17:51:03
Postat av: Fridahn

lett snyggaste är den :b

2008-04-16 @ 17:53:15
URL: http://fridahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0